Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Vanderhaeghe Staat Open Voor Nieuwe Job Kreeg Telefoontje Van Afrikaanse Club

Vanderhaeghe staat open voor nieuwe job: "Kreeg telefoontje van Afrikaanse club"

Inleiding

Hein Vanderhaeghe (58) is sinds vorig jaar zomer clubloos, nadat hij ontslagen werd bij Cercle Brugge. De voormalige bondscoach van Estland en KV Kortrijk was daarna in beeld bij verschillende clubs, maar tot een overeenkomst kwam het nog niet.

Aanbod uit Afrika

Nu lijkt er dan toch schot in de zaak te komen voor Vanderhaeghe. In een gesprek met Het Nieuwsblad bevestigt hij dat hij een aanbod heeft gekregen van een Afrikaanse club.

Open voor nieuwe uitdaging

Vanderhaeghe staat open voor een nieuwe uitdaging en is bereid om naar Afrika te verhuizen. "Ik ben al 58 jaar, dus ik heb nog maar enkele jaren te gaan als trainer. Ik wil die jaren graag benutten om nog iets moois te bereiken", aldus Vanderhaeghe.

Ambitie en ervaring

Vanderhaeghe heeft een duidelijke ambitie: hij wil met zijn nieuwe club prijzen pakken. "Ik ben een winnaar en ik wil altijd winnen. Dat is mijn mentaliteit. Ik wil die mentaliteit ook overbrengen op mijn spelers", vertelt Vanderhaeghe.

Vanderhaeghe beschikt over veel ervaring als trainer. Naast zijn periode bij Cercle Brugge en KV Kortrijk was hij ook bondscoach van Estland en werkte hij bij verschillende clubs in België, Nederland en Duitsland.

Toekomstperspectief

Of Vanderhaeghe daadwerkelijk naar Afrika vertrekt, is nog niet zeker. Hij wil eerst de details van het aanbod bespreken met zijn familie en zaakwaarnemer.

Als Vanderhaeghe inderdaad naar Afrika vertrekt, zou dat een mooie uitdaging zijn voor de ervaren trainer. Het Afrikaanse voetbal is in opkomst en biedt veel kansen voor trainers die bereid zijn om buiten de gebaande paden te treden.


Comments